365Tools به 365 ابزار خوش آمدید

وبلاگ

  • ساخت خرد کن با استفاده از دریل

     

    آیا تا به حال شده که ببینید که از یک دریل می توان چه استفاده هایی کرد ما در این کلیپ آموزشی به شما یاد میدهیم که با دریل خود یک خرد کن بسازید. خیلی ساده و پر کاربرد
     
     
     
     
     
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                www.365Tools.ir
     

     

    بیشتر  
  • چکش تخریب

    چکش تخریب یکی از بزرگترین ابزار های برقی ، شارژی و بنزینی به حساب می آید. چکش تخریب ابزاری است که با آن میتوان سطوح مختلفی را مانند ستون های بتنی ، زمین و... تخریب کرد.

    بیشتر  
  • مته تیز کن

    مته ها در اثر استفاده مکرر به تدریج کند شده و خاصیت براده برداری خود را از دست می دهند لذا مجدد باید آن ها را تیز کرد تا دوباره قابل استفاده شوند.

    بیشتر  
  • میخکوب

    عموما افراد برای کوبیدن میخ از چکش استفاده می کنند؛ اما زمانی که قصد کوبیدن میخ به تعداد بالا را داشته باشید، لازم است که از دستگاه های میخکوب استفاده کنید. به همین دلیل در کارگاه های ساختمانی و عمرانی برای متصل کردن قطعات به یکدیگر بوسیله میخ از انواع تفنگ میخکوب استفاده می کنند.

    بیشتر  
  • کارواش

    کارواش یک ابزار برقی است که با توجه به قدرتی که دارد برای شست و شوی اتومبیل، ماشین آلات سنگین، نمای ساختمان و فضاهای کارگاهی مانند کشتارگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. کارواش به وسیله فشار بالای آب عمل شست و شو را انجام می دهد.

    بیشتر  
  • مانومتر

    مانومتر از جمله وسایل اندازه گیری است که به منظور سنجش میزان فشار، و به طور دقیق تر، میزان فشار گاز محبوس شده در یک محفظه مورد استفاده قرار می گیرد.

     

    بیشتر  
  • فرز

    دستگاه فرز یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین لوازم برقی در حوزه ابزار می باشد که دارای طیف وسیعی از کاربرد ها است، شما بدون داشتن این ابزار نمی توانید بسیاری از کار ها را در حوزه آهنگری و … انجام دهید .

    بیشتر  
  • دریل پیچ گوشتی

    دریل پیچ گوشتی وسیله‌ای ضروری در جعبه ابزار بسیاری افراد است، از کاربران معمولی گرفته تا استادکاران ماهر. استفاده از این ابزار به معنای صرفه جویی در زمان است، یعنی در بازه زمانی کوتاه، اجازه باز و بسته کردن تعداد زیادی از پیچ‌ها را برای انجام فعالیت‌های صنعتی و کارگاهی در صنایع چوب و فلز در اختیار مجریان قرار می‌دهد.

    بیشتر  
« 1 2 »